عصرالکترونیک

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

 

 

این نرم افزار Google Earth Pro 7.1.2.2019 Final به شما کمک می کند تا تصاویر واقعی کره ی زمین را از زاویه و مکان های مختلف تماشا نمایید.

 

 نرم افزار گوگل ارث Google Earth بهترین نرم افزار برای تماشای تصاویر واقعی از درون و اطراف کره ی زمین است، در نسخه ی حرفه ای نرم افزار امکان پرینت تصاویر تا ابعاد 4461 در 4800 افزایش یافته است. البته این تنها ویژگی نسخه حرفه ای گوگل ارث نیست و در ادامه به امکانات و ویژگی های آن اشاره می کنیم.

 

گوگل ارث را می توان یک نرم افزار جفرافیایی دانست و برای دانش آموزان دبیرستانی بسیار مناسب است، زیرا با استفاده از نرم افزار گوگل ارث می توانند به اعماق اقیانوس ها سفر کنند و تصاویر گذشته ی کره ی زمین را با تصاویر کنونی مقایسه کنند تا به تغییرات در کره ی زمین پی ببرند. از دیگر ویژگی های نرم افزار می توان به امکان اشتراک گذاری و ارسال تصاویر به شبکه های اجتماعی اشاره کرد.
نکته: برای استفاده از این برنامه باید کارت گرافیک شما در ویندوز نصب شده باشد و از نسخه های جدید DirectX و OpenGL پشتیبانی کند.
 

 

 

حجم:25مگابایت

منبع: https://www.yjc.ir/00JAQk

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۹ ، ۱۵:۴۹
ابوالفضل پورغلام

گپ

 

 

سروش

 

 

 

برای دانلود هر پیام رسان روی عکس آن کلیک کنید تا به صفحه ی اصلی دانلود هر نرم افزار انتقال بیابید.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۹ ، ۱۵:۳۸
ابوالفضل پورغلام

داستان ها و حکایات های شنیدنی از بهلول عاقل ترین دیوانه

داستان ها و حکایات های شنیدنی از بهلول عاقل ترین دیوانه

حکایت سخن گفتن بهلول با مردگان

زاهدی گفت : روزی به گورستان رفتم و بهلول را در آنجا دیدم پرسیدمش اینجا چه می کنی؟

گفت : با مردمانی همنشینی همی کنم که آزارم نمی دهند اگر از عقبی غافل شوم یاد آوریم می کنند و اگر غایب شوم غیبتم نمی کنند

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۹ ، ۱۴:۵۹
ابوالفضل پورغلام

 

بعد از گذشت تقریبا دو سال از ارائه ویندوز 10 همه کاربران که از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کردند مایل هستند برای یک بار هم که شده تجربه استفاده از نسخه 10 ویندوز را داشته باشند. برای استفاده از ویندوز 10 لازم است تا آن را روی سیستم کامپیوتری یا ماشین مجازی خود نصب کنید. بنابراین در این آموزش قصد دارم به نحوه نصب ویندوز 10 روی لپ تاپ یا کامپیوتر بپردازم که می‌توانید با نحوه نصب و استفاده از ویندوز 10 آشنا شوید.

نصب ویندوز به چند روش مختلف از جمله نصب ویندوز با فلش و نصب ویندوز روی ماشین مجازی انجام می‌گیرد که در این آموزش به نحوه نصب ویندوز از روی سی‌دی می‌پردازم. دقت کنید که این حالت با نصب از روی فلش یکسان است و تنها تفاوت آن در بوت ویندوز می‌باشد.

 

پیش نیازهای لازم برای نصب ویندوز 10

برای اینکه بتوانید از ویندوز 10 استفاده کنید نیاز به یک حداقل سخت افزار و پیش نیازهایی خواهید داشت که شامل موارد زیر هستند.

  • حداقل پردازنده 1 گیگاهرتز (GHz)
  • رم 1 گیگابایت(نسخه 32 بیت) و 2 گیگابایت(نسخه 64 بیت)
  • فضای آزاد هارد دیسک 16 گیگابایت(نسخه 32 بیت) و 20 گیگابایت(نسخه 64 بیت)
  • کارت گرافیک Microsoft DirectX 9 graphics device with WDDM 1.0 driver
  • فایل حاوی ویندوز و نصب آن از طریق سی‌دی یا حافظه فلش
 

آموزش تصویری نصب ویندوز 10

بعد از اینکه پیش نیازهای لازم برای نصب ویندوز را تهیه کردید، حال باید مراحل نصب ویندوز را طی کنید که در ادامه به معرفی تک تک این مراحل می‌پردازم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۹ ، ۱۷:۲۲
ابوالفضل پورغلام

 

وبلاگ نویسی-نوشتن برای وبلاگ

چگونه برای وبلاگ مطلب بنویسیم؟ آیا نوشتن در یک وبلاگ نیاز به تکنیک خاصی دارد؟ آیا نوشتن در اینترنت مانند نوشتن یک کتاب یا مقاله برای ارایه در کلاس است؟ بعضی از وبلاگ‌نویس ها اهمیتی به این مسئله نمی‌دهند و هر طور دلشان بخواهد می‌نویسند. در این درس می آموزید از چه قواعدی پیروی کنید تا برای وبلاگ تان به گونه‌ای مؤثر بنویسید.

تمام داستان یک وبلاگ در مورد نوشته های شما است. هر قدر وبلاگ تان امکانات مناسب و قالب زیبا داشته باشد، اگر نوشته های آن جذاب نباشد، هیچ گاه خواننده ها را جذب نخواهد کرد. اول از همه باید بدانید، روش خواندن در وب با دیگر رسانه‌ها متفاوت است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۹ ، ۱۷:۱۷
ابوالفضل پورغلام